Меню сайту

Категорії розділу
Документація [0]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Методична робота – один із домінуючих чинників, які прискорюють формування педагогічного досвіду й підвищують якість освіти.  Методична робота в школі являє собою цілісну систему заходів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності вчителів на збагачення й розвиток творчого потенціалу колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання й виховання та складається із взаємопов’язаних, взаємодіючих елементів: методична рада; педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та узгоджує рішення з основних напрямків діяльності школи; шкільні методичні об’єднання; творчі групи вчителів з певних проблем навчально-виховного процесу. 

 

 

Основними завданнями методичної роботи школи є: 

  • створити освітнє середовище, у якому був би максимально реалізований потенціал  учнів і педагогів відповідно до соціальних і особистісних запитів; 
  • розвиток учительської творчості;
  • формування інтересу до сучасних наукових ідей;
  • покращення методичної підготовки кадрів.

Основні принципи методичної роботи школи:

  • взаємозв’язок методичної роботи з реалізацією педагогічної проблеми;
  • створення в колективі сприятливого мікроклімату;
  • відповідність методичної роботи до вимог освіти й реальних можливостей сільської школи;
  • взаємозв’язок роботи із самоосвітою, атестацією та курсовою перепідготовкою;
  • урахування інноваційних педагогічних і управлінських технологій.

Планування методичної роботи відображено у окремому розділі річного плану школи і здійснюється на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній рік. На початку навчального року в школі видається наказ про організацію методичної роботи у школі, в якому визначається головна методична проблема школи, охоплення  педпрацівників різними формами методичного навчання на шкільному, районному, обласному рівнях. 

Структура методичної роботи

в Курячівській ЗОШ І-ІІ ступенів

      Головним органом управління методичною роботою в школі є методична рада, зміст діяльності якої спрямований на визначення, вибір і розробку різних варіантів змісту освіти в школі, технологій, форм і методів навчально-виховного процесу, його методичного забезпечення, впровадження інноваційного педагогічного досвіду.

Домінуючою формою методичної роботи в школі є шкільні методичні об’єднання. Методичне об’єднання вчителів-предметників – це структурний підрозділ науково-методичної служби школи, одна з форм методичної роботи, яка сприяє підвищенню рівня фахової майстерності педагогів.

 

Анкета   «Стиль роботи класного керівника»

/metodrada/anketa_klasnogo_kerivnika.doc

Анкета для учнів «Визначення рейтингу вчителів»

/metodrada/anketa_dlja_uchniv.doc

Витяг з наказу "Про методичну роботу"

/metodrada/vitjag_pro_metod.robotu.doc

Графік проведення предметних тижнів 2017-2018 н.р.

http://kurschool.ucoz.ua/metodrada/grafik_predm-tizhniv_na_2_sem..docx

Діагностична карта вчителя

/metodrada/diagnostichna_karta_uchitelja.doc

Зразки протоколів засідань МР

/metodrada/zrazki_protokoliv_zasidan_mr.doc

Методичний паспорт вчителя

/metodrada/metodichnij_pasport_uchitelja.doc

Самоосвіта вчителя

/metodrada/samoosvita_teorija.docx

Матеріали для оформлення стендів МР

/metodrada/stend_mr.doc

Анкета "Стилі викладання"

/metodrada/anketa_klasnogo_kerivnika.doc

Тест "Самоосвіта вчителя"

/metodrada/test_po_samoosviti.doc

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites